Livrare și retur


LIVRARE

Livrarea produselor se face pe teritoriul României, în 1-2 zile lucrătoare după confirmarea existenţei în stoc a produselor comandate, sau la cerere, pentru data convenită. Dacă produsul comandat nu se află pe stoc în momentul comenzii, vei fi anunţat(ă) prin email sau telefonic.
Livrarea în ţară se va efectua prin serviciul de curierat rapid, contravaloarea transportului fiind inclusă în factură.

Cât costă livrarea?
Costul pentru livrarea unui colet în orice zonă acoperită de curierul nostru este menționat înainte de plasarea comenzii. În cazul în care coletul va depăși 10 kg sau vor exista km suplimentari de percurs pentru curier, te vom contacta și îți vom comunica prețul înainte de procesarea comenzii.

RETUR

Conform legislatiei romane in vigoare: Consumatorul poate returna produsele achizitionate, in ambalajul original, in termen de 14 zile calendaristice de la primire fara penalitati si fara invocarea unui motiv.
In cazul returnarii produsului, produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit).

DUO EXPRESSO SRL isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care:

  • nu au fost returnate in limitele prevazute de lege;
  • nu sunt returnate in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit);
  • produsele sunt confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar (conform Ordonantei de Urgenta 34/2014 din 04.06.2014 articolul 16 punctul c). Adica mai exact produsele personalizate sau cele care prin natura lor nu pot fi returnate (cele care contin imagini sau texte personalizate la alegerea clientului) si a carei matrita a fost anterior aprobata de catre client.

Motive eligibile pentru returnarea unui produs:

  • Produsul a ajuns la dumneavoastra defect sau deteriorat. In cazul in care coletul adus de catre curier nu este in stare buna si prezinta elemente clare de deteriorare severa a integritatii pachetului si a continutului (pachetul este desfacut, rupt, intepat, continutul distrus, etc), se pot face mentiuni cu privire la eventualele probleme in momentul livrarii pe documentul de livrare al curierului (numit AWB) sau se intocmeste un proces verbal de constatare, se fac fotografii si se refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatie ulterioara livrarii de catre curier, cu privire la aceste aspecte, sunt nule. Nu sunt insa considerate probleme deteriorarile minore, normale, care sunt datorate manevrarii si manipularii pachetelor si care nu afecteaza continutul acestora (de exemplu: prafuirea/murdarirea exteriorului pachetelor, indoirea usoara a colturilor, etc).
  • Produsele au fost livrate sau facturate gresit.
  • Produsele au specificatii eronate pe site fata de realitate.
  • In eventualitatea in care produsul achizitionat prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs nou, cu conditia notificarii in scris in termen de 14 zile de la receptionarea produsului. Daca inlocuirea nu este posibila, se va returna contravaloarea lui sau se poate achizitiona un alt produs.
  • In cazul in care se opteaza pentru inlocuirea cu un produs identic, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.
  • Suma aferenta produsului returnat va fi achitata de DUO EXPRESSO SRL in termen de max. 14 de zile calendaristice de la solicitare. Returnarea se face numai in conturi indicate de Client. Nu se fac returnari in numerar sau ramburs.
  • Daca constatati ulterior ca produsul este defect, sau ati primit alt produs decat cel comandat va rugam sa ne contactati pe email sau la numerele de telefon puse la dispozitie in cadrul site-ului pe pagina Contact pentru solutionarea problemei in maxim 3 zile de la primirea produsului.

Meniu Principal

Modifică Preferințele Cookies